REGULAMIN POBYTU
Hotel Kopczyński ***
SZANOWNI PAŃSTWO
Przestrzeganie poniższego Regulaminu, jest pomocne w
zapewnieniu naszym Gościom bezpieczeństwa i najwyższego komfortu podczas pobytu
w Hotelu Kopczyńskim***
I. PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Niniejszy Regulamin określa on zasady
funkcjonowania Obiektu i świadczenia usług zakwaterowania, zasady
dokonywania rezerwacji oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną
przez Internet za pośrednictwem strony www.hotelkopczynski.pl oraz
poprzez portale rezerwacyjne online.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości Hotelu
Kopczyńskiego*** w Dobrym Mieście i jest integralną częścią umowy, do
zawarcia której dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji lub meldunek.
Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się z treścią
i w pełni akceptuje warunki Regulaminu oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania.
3. Realizacja Usług oraz pobyt Gościa w
Obiekcie odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
4. Regulamin Obiektu jest dostępny w recepcji
oraz na stronie internetowej www.hotelkopczynski.pl.
5. Opiekunem Gościa jest pracownik recepcji
/ochrona – tel. +48 696 45 29 21
II. DEFINICJE
Regulamin –
niniejszy Regulamin Obiektu, określający zasady funkcjonowania Obiektu i
świadczenia usług zakwaterowania, zasady dokonywania rezerwacji oraz zasady
świadczenia usług drogą elektroniczną przez Internet za pośrednictwem strony www.hotelkopczynski.pl oraz poprzez portale rezerwacyjne online.
Gość – osoba, która poprzez
dokonanie rezerwacji lub meldunek w Obiekcie akceptuje warunki Regulaminu i
zawiera umowę o świadczenie Usług.
Obiekt – obiekt
zakwaterowania prowadzony pod Hotel Kopczyński***, ul. Orła Białego 18, 11-040
Dobre Miasto
Usługi - każda z usług świadczona
zgodnie z Regulaminem, w szczególności usługi zakwaterowania oraz usługi
świadczone drogą elektroniczną w ramach Serwisu.
Serwis - strona internetowa www.hotelkopczynski.pl umożliwiająca rezerwację, za pomocą systemu
rezerwacyjnego.
Umowa - oznacza umowę świadczenia
Usług w tym zawartą drogą elektroniczną, której przedmiotem jest świadczenie
Usługi wskazanej w niniejszym Regulaminie.
Celowe wywołanie fałszywego alarmu pożarowego – uruchomienie przycisku ręcznego ostrzegacza pożarowego nieuzasadnione
realnym zagrożeniem; używanie otwartego ognia, palenie papierosów, świeczek
etc. w miejscach do tego nieprzeznaczonych.
III. DOBA HOTELOWA
1. Pokoje w Hotelu Kopczyńskim*** wynajmowane są na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00
w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
3. Gość zobowiązany jest do opuszczenia
apartamentu w ostatniej dobie hotelowej pobytu najpóźniej do godziny 12.00.
4. W przypadku niewymeldowania się do godziny 12:00,
Obiekt zastrzega sobie prawo do przedłużenia pobytu Gościa o kolejną dobę
hotelową, o ile w tym czasie albo wcześniej nie dokonano rezerwacji danego
pokoju (tym samym obciążenia rachunku Gościa stosownymi opłatami). W innym
przypadku będzie to równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gościa na
wejście i komisyjne opróżnienie wynajętego apartamentu oraz zmagazynowanie
pozostawionych w nim rzeczy.
5. Obiekt odsyła wspomniane rzeczy na koszt
Gościa.
6. Na życzenie Gościa i w miarę posiadanych
możliwości, Obiekt za dodatkową opłatą może wydłużyć dobę hotelową.
Życzenie przedłużenia pobytu lub wydłużenia doby hotelowej Gość powinien
zgłosić w recepcji do godz. 18:00 w przeddzień wyjazdu.
7. Przedmioty pozostawione w apartamencie mogą
zostać odesłane na adres wskazany przez Gościa – na jego koszt.
W przypadku braku takiej dyspozycji recepcja przechowa przedmioty (za
wyjątkiem artykułów spożywczych) przez okres 3 miesięcy.
8. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy
nocnej od godziny 22:00 do godziny 06:00 dnia następnego.
9. Zachowanie Gości i osób korzystających z
usług Obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt
może odmówić dalszego świadczenia usług Gościom, którzy naruszają tę
zasadę oraz może usunąć Gościa z Obiektu bez możliwości rekompensaty za
skrócenie pobytu.
IV. RODZAJ I ZAKRES USŁUGI
1. Usługodawca świadczy usługi zakwaterowania
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz
usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych. Usługi obejmują w
szczególności:
- Usługę zakwaterowania.
2. W ramach funkcjonowania Obiektu Usługodawca
zapewnia w szczególności:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego
wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych
osobowych,
- profesjonalną obsługę w zakresie
świadczonych usług,
- sprzątanie pokojów po pobycie Gości.
3, Pobyt dzieci do lat 4 jest bezpłatny, w
takim przypadku Obiekt nie zapewnia oddzielnego miejsca do spania.
4. Obiekt akceptuje obecność zwierząt o wadze
do 5 kg. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Obiektu za dodatkową opłatą. Warunkiem możliwości pobytu zwierząt
w Obiekcie jest zgłoszenie tego faktu w momencie dokonywania rezerwacji
lub meldunku. Zwierzęta powinny znajdować się na terenie obiektu pod
stałym nadzorem opiekunów. Zwierzęta poruszają się po obiekcie na smyczy i
pod kontrolą właściciela. Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do
trzymania zwierzęcia w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych
Gości, personelu oraz innych osób. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie
nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie i wokół Obiektu. W
przypadku wprowadzenia na teren Obiektu niezgłoszonych zwierząt przez
Gościa bądź przez osoby odwiedzające Gościa, Gość – poza opłatą, o której
mowa powyżej – zostanie obciążony opłatą za pobyt zwierzęcia tytułem
kosztów związanych z oczyszczeniem i ozonowaniem apartamentu.
5. Obiekt oraz najbliższy teren wokół obiektu
objęty jest monitoringiem wizyjnym. Informacja o przetwarzaniu danych
osobowych poprzez monitoring dostępna jest przy wejściu do obiektu, w
recepcji obiektu oraz na stronie obiektu w dokumencie „Klauzula informacyjna
– monitoring”. Teren objęty monitoringiem dodatkowo jest oznaczony znakiem
graficznym wraz z informacją pisemną.
V. REZERWACJA I MELDUNEK
1. Rezerwacji można dokonać poprzez
stronę www.hotelkopczynski.pl, poprzez portale rezerwacyjne online,
mailem, dzwoniąc do recepcji lub osobiście w Hotelu.
2. Podczas dokonywania rezerwacji konieczna
jest akceptacja Regulaminu, podanie danych osobowych niezbędnych do
realizacji usług (w szczególności: imię i nazwisko, adres zamieszkania,
termin pobytu, wskazanie sposobu zapłaty) oraz opłacenie kosztów pobytu –
w zależności od regulaminu danej oferty lub indywidualnych uzgodnień.
Wszelkie informacje dotyczące ochrony danych osobowych, znajdują się w
Polityce Prywatności dostępnej na stronie obiektu jak również
w recepcji obiektu.
3. Jeśli Gość, w trakcie rezerwacji
bezpośredniej, nie określi długości pobytu – przyjmuje się, że trwa on
jedną dobę.
4. W momencie dokonywania rezerwacji Gość
zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych osobowych.
5. Rezerwacji w Obiekcie mogą dokonywać jedynie
osoby, które w dniu przyjazdu mają ukończone 18 lat.
6. Po dokonaniu rezerwacji Gość otrzymuje
systemowe potwierdzenie wraz ze szczegółami pobytu, na wskazany przez
Gościa, adres poczty elektronicznej.
7. W przypadku rezerwacji bezzwrotnej cała
kwota za pobyt zostanie pobrana w momencie jej dokonywania lub będzie
musiała zostać wpłacona przelewem przez Gościa w terminie podanym na
potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku braku płatności rezerwacja zostanie
anulowana.
8. Pracownik Obiektu ma prawo weryfikować
tożsamość Gościa, w momencie zameldowania, poprzez okazanie dowodu
osobistego lub paszportu.
9. Pracownik Obiektu ma prawo zweryfikować czy
karta, której dane podane były przy rezerwacji jest własnością osoby
rezerwującej.
10. W każdym przypadku płatność całości
należności za pobyt musi nastąpić przed przekazaniem pokoju do dyspozycji
Gościa.
11. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który
podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin.
12. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy
przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.
13. W przypadku opuszczenia przez Gościa Obiektu
w terminie wcześniejszym niż zadeklarowany przy rezerwacji, opłata za
niewykorzystany czas pobytu nie zostanie zwrócona.
14. W przypadku rezerwacji elastycznej, opłata
za niepojawienie się Gościa (bez uprzedniej informacji w formie mailowej
na adres hotelkopczynski@wp.pl bądź sms na nr +48 696452921) równa się
kosztowi całego pobytu.
15. W przypadku rezerwacji bezzwrotnej, opłata
za niepojawienie się Gościa, równa się kosztowi całego pobytu.
16. Gość zobowiązany jest do opłacenia
dodatkowych kosztów swojego pobytu w tym wszelkich zamówionych lub
wykorzystanych dodatkowych usług i towarów najpóźniej przy wymeldowywaniu
się z obiektu. W przypadku nieuregulowania wszystkich należności
związanych z pobytem Usługodawca jest uprawniony do obciążenia karty
płatniczej Gościa za wszelkie zrealizowane na jego rzecz usługi.
VI. PŁATNOŚCI
1. Serwis zapewnia Gościowi możliwość dokonania
płatności z tytułu rezerwacji pobytu lub świadczonych usług online poprzez
współpracę z operatorem płatności online. W przypadku dokonania rezerwacji
w inny sposób niż poprzez System rezerwacji, płatność możliwa jest także
przelewem, kartą płatniczą i kredytową lub gotówką.
2. Obiekt zastrzega sobie prawo do
preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania z niej środków w wysokości
100% wartości pobytu - w przypadku rezerwacji bezzwrotnej lub rezerwacji
zwrotnej (po upływie terminu na bez kosztowego anulowanie
rezerwacji).
VII. ANULACJA OTRZYMIANA TERMINU
REZERWACJI
1. Rezerwacja założona w ramach oferty
elastycznej może być anulowana najpóźniej 3 dni przed datą rozpoczęcia
pobytu. Anulacja po tym terminie wiąże się z obciążeniem Gościa kosztem
całego pobytu.
2. Anulacja musi zostać przekazana w formie
mailowej, na adres hotelkopczynski@wp.pl, bądź sms na nr +48 696 45
29 21.
3. Nie ma możliwości bez kosztowej anulacji
rezerwacji bezzwrotnej. Kwota pobrana przez Obiekt nie będzie zwracana.
4. Dla ofert sezonowych oraz udostępnianych za
pośrednictwem kanałów rezerwacyjnych mogą obowiązywać inne warunki.
5. W przypadku oferty elastycznej możliwość
modyfikacji rezerwacji jest dostępna do 3 dni przed datą zameldowania.
6. Zmiana terminu pobytu w przypadku oferty
elastycznej wiąże się z możliwością modyfikacji ceny pobytu i jest
uzależniona od dostępności miejsc.
7. W ramach oferty bezzwrotnej nie ma
możliwości modyfikacji terminu rezerwacji.
VIII. FAKTURA NA RZECZ PRZEDSIĘBIORCY
1. Życzenie otrzymania faktury na rzecz
przedsiębiorcy należy zgłosić w momencie dokonywania rezerwacji,
przekazując Obiektowi dane firmy (pełna nazwa, adres oraz NIP).
2. Dane do faktury Gość powinien wpisać w
notatkę do rezerwacji lub w informacjach dodatkowych.
3. Zgodnie z obowiązującymi zasadami
wystawiania faktur, niepodanie ww. danych na wskazanym etapie, spowoduje
brak możliwości wystawienia faktury w terminie późniejszym.
IX. ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY
1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za
niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z
Regulaminu spowodowane okolicznościami, na które Usługodawca nie ma wpływu
mimo zachowania należytej staranności.
2. Usługodawca nie ponosi ponadto
odpowiedzialności za szkody, w tym obejmujące utracone korzyści,
poniesione w wyniku korzystania przez Gości z Usług w sposób sprzeczny z
Regulaminem lub przepisami prawa.
3. Ograniczenia odpowiedzialności nie mają
zastosowania do Gościa będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1]
Kodeksu cywilnego.
X. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
1. W wypadku zauważenia pożaru należy w miarę
możliwości wcisnąć przycisk ręcznego ostrzegacza pożaru zlokalizowanego
najbliżej miejsca pożaru lub/i osobiście zawiadomić o zagrożeniu personel
obiektu i skierować się do wyjścia zgodnie z instrukcją wskazującą
kierunek ewakuacji.
2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe
zabronione jest korzystanie z otwartego płomienia w całym obiekcie.
3. Ze względu na zainstalowany system
sygnalizacji pożarowej w tym czujki dymu w poszczególnych pomieszczeniach,
na terenie obiektu występuje bezwzględny zakaz palenia papierosów oraz
e-papierosów.
4 W przypadku celowego wywołania fałszywego
alarmu pożarowego, osoba odpowiedzialna, może zostać obciążona kosztami
przyjazdu służb ratowniczych i patrolu ochrony.
5. Nieuzasadnione użycie hydrantów wewnętrznych
oraz gaśnic wiązać się będzie z pokryciem kosztów przywrócenia
zniszczonego wyposażenia/zużytej gaśnicy, do stanu pierwotnego.
6. Dzieci poniżej 13 roku życia powinny
znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody
wyrządzone przez dzieci.
7. W związku z bezpieczeństwem Gości zalecamy
niewychylanie się przez okna i zachowanie wszelkich środków ostrożności
a także nadzór nad dziećmi przebywającymi w pobliżu uchylonego bądź
otwartego okna.
8. Gość ponosi pełną odpowiedzialność
materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i
urządzeń technicznych obiektu, powstałe z jego winy lub z winy
odwiedzających go osób.
9. Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia
karty płatniczej Gościa za wyrządzone zniszczenia/szkody stwierdzone po
jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo
wystąpić do Gościa o pokrycie kosztów naprawy lub wymiany do pełnej wysokości wyrządzonej szkody oraz straty
z tytułu utraconych przychodów, jeśli wyrządzona szkoda spowodowała
konieczność wyłączenia pokoju ze sprzedaży. Wartość utraconych przychodów
będzie wyliczana wg. siatki cenowej dla tego pokoju w terminie w jakim był
wyłączony ze sprzedaży z przyczyn spowodowanych szkodami wyrządzonymi
przez Gościa. Zapłata kwoty w wysokości wartości szkody nie wyłącza
możliwości dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych, gdy koszty usunięcia
skutków zniszczenia lub szkody w pokoju będą wyższe.
10. W przypadku naruszenia postanowień
regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który
je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do
żądań Obiektu, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia
oraz do opuszczenia obiektu.
11. Każdorazowo, opuszczając pokój, Gość
powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor, zgasić światło,
zamknąć krany, zamknąć okna i drzwi wejściowe oraz sprawować staranną
pieczę nad kartą dostępu do apartamentu.
12. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu
na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu, w przypadku opóźnienia
lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
13. Po zameldowaniu w Obiekcie Gość powinien
zapoznać się z wyposażeniem pokoju oraz zachować go w stanie
nienaruszonym. W przypadku zauważenia szkód Gość winien niezwłocznie
zawiadomić recepcję. W przypadku braku informacji i stwierdzeniu usterek
przez personel Obiektu, Gość zostanie pociągnięty do odpowiedzialności
finansowej za powstałą szkodę.
14. Gość nie może przekazywać pokoju osobom
trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za
pobyt.
15. Kategorycznie zabronione jest zabieranie
ręczników i innych przedmiotów wyposażenia apartamentu po zakończeniu
pobytu w Obiekcie.
XI. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA USŁUGODAWCY
1. Zasoby informacyjne i cała pozostała
zawartość Serwisu, taka jak teksty, grafiki, logotypy, przyciski, obrazki stanowią
własność intelektualną Usługodawcy lub podmiotów, z którymi Usługodawca
zawarł stosowne umowy i są chronione przez polskie oraz międzynarodowe
przepisy dotyczące ochrony własności intelektualnej, w szczególności przez
przepisy ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach
pokrewnych.
2. Zabronione jest bez uprzedniej pisemnej
zgody Usługodawcy kopiowanie, powielanie lub jakiekolwiek inne
wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych lub innych
treści dostępnych na łamach Serwisu lub z niego pochodzących, za wyjątkiem
przypadków dozwolonego użytku wynikających z powszechnie obowiązujących
przepisów prawa.
XII. REKLAMACJE
1. Gość ma prawo do złożenia reklamacji
związanej z funkcjonowaniem Serwisu i wykonywaniem Usług przez Usługodawcę
niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w Regulaminie.
2. Wszelkie reklamacje, zawierające dane
Gościa, tj. imię i nazwisko, wraz z adresem poczty elektronicznej oraz
zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń, należy składać za pośrednictwem
adresu kontaktowego dostępnego na stronie głównej Serwisu w zakładce
„Kontakt” lub pisemnie na adres siedziby Usługodawcy lub Obiektu.
3. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie
14 dni roboczych, licząc od dnia jej doręczenia. Jeśli reklamacja dotyczy
usług świadczonych drogą elektroniczną i nie może zostać rozpatrzona w
terminie 14 dni roboczych, Usługodawca powiadomi Gościa o przyczynach
opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
4. W przypadku, gdyby informacje podane w
reklamacji wymagałyby uzupełnienia, Usługodawca przed rozpatrzeniem
reklamacji zwróci się do Gościa o ich uzupełnienie w wyznaczonym terminie
na rozpatrzenie reklamacji. W takim przypadku, termin, o którym mowa w pkt.
3 powyżej biegnie od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji przez
Usługodawcę.
XIII. USŁUGI DODATKOWE
1. Gość może w trakcie pobytu bezpłatnie
skorzystać parkingu oferowanego przez Usługodawcę.
2. Parking oferowany przez Usługodawcę jest
niestrzeżony.
3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek
szkody powstałe w znajdujących się na terenie parkingu pojazdach
mechanicznych jak również nie odpowiada za rzeczy pozostawione w tych
pojazdach. Usługodawca nie ponosi również odpowiedzialności za szkody
wyrządzone przez kierujących pojazdami, inne osoby przebywające na
parkingu ani osoby trzecie (w tym kradzieże, włamania, rozboje).
4. Gość odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone
właścicielowi parkingu oraz osobom trzecim na terenie parkingu.
5. Gość przed skorzystaniem z parkingu jest
zobowiązany zapoznać się z jego regulaminem (który jest dostępy przy
wjeździe) oraz obowiązany jest go przestrzegać.
XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin wchodzi w życie z chwilą
opublikowania na stronie internetowej Obiektu i obowiązuje wobec
rezerwacji dokonanych po dniu opublikowania.
2. Treść Regulaminu może ulec zmianie. O
wszelkich zmianach Gość zostanie poinformowany poprzez udostępnienie
informacji na stronie internetowej Usługodawcy.
3. W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz
palenia. W przypadku naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony karą
umowną w wysokości 800 zł za każde stwierdzone naruszenie zakazu, a
także zobowiązuje się pokryć koszty nieuzasadnionego wezwania
służb powiadomionych automatycznie przez system przeciwpożarowy.
4. W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz
posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie
stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a
Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić obiekt bez prawa do zwrotu kosztów
wynikających ze skrócenia pobytu w obiekcie.
5. W pokojach nie można przechowywać
przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych,
iluminacyjnych itp.
6. Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu
akwizycji i sprzedaży obnośnej.
7. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek
zmian w pokojach i ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i
wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa
Gości.
8. W przypadku zagubienia elektronicznej karty
dostępu Usługodawca obciąży Gościa opłatą za jej zagubienie.
9. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych
pomiędzy Usługodawcą a Gościem, niebędącym konsumentem w rozumieniu
art. 22[1] Kodeksu cywilnego, rozstrzygać będzie sąd właściwy miejscowo
dla siedziby Usługodawcy.
10. W granicach wyznaczonych przez bezwzględnie
obowiązujące przepisy prawa, nieważność któregokolwiek z postanowień
Regulaminu pozostaje bez wpływu na ważność pozostałych postanowień
Regulaminu.
11. Prawem właściwym jest prawo polskie.